Autoriai
V. SchoroškienėPratimų rinkinio autoriai
Greta Škikūnienė, Ginta AzguridienėLeidėjas
Baltos lankos Klett
Įtraukta į paketus
„Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokiniui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokytojui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai mokiniui 2025/2026, „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai privačiam vartotojui 2025/2026, Lietuvių kalba - licencija mokytojams, Ne „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeniniai vadovėliai mokytojui 25/26 (nemokamai!), Opiq pilna licencija moksleiviams
-
Mokymosi rinkinį sudarančių temų skaičius: 194. Visų rinkinį sudarančių pratimų skaičius: 829, iš jų vadovėlyje – 182, papildomų pratimų rinkinyje – 647.
-
Autoriai
V. Schoroškienė -
Pratimų rinkinio autoriai
Greta Škikūnienė, Ginta Azguridienė -
Dalykas
Lietuvių kalba -
Klasė
2 klasė -
Rinkinio kalba
Lietuvių kalba -
Leidėjas
Baltos lankos Klett -
Įtraukta į paketus
„Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokiniui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokytojui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai mokiniui 2025/2026, „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai privačiam vartotojui 2025/2026, Lietuvių kalba - licencija mokytojams, Ne „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeniniai vadovėliai mokytojui 25/26 (nemokamai!), Opiq pilna licencija moksleiviams
1. Rugsėjis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 1.1. |
Mes jau antrokai!
Susipažinkite nemokamai! |
| 1.2. | Mes visi mokomės vienoje klasėje! |
| 1.3. | Ką jau mokame? Ko norime išmokti? |
| 1.4. | Ko šiemet mokysimės? |
| 1.5. | Ar moku mokytis? |
| 1.6. | Kas mums padeda mokytis? |
| 1.7. | Ar mokame naudotis vadovėliu? |
| 1.8. | Mokomės pasižymėti svarbius dalykus |
| 1.9. | Sklaidome atostogų užrašus |
| 1.10. | Pasakojame apie vasaros atostogas |
| 1.11. | Ar mokame klausytis? |
| 1.12. | Mokomės paklausti |
| 1.13. | Įdomūs klausimai |
| 1.14. | Noriu suprasti kitus |
| 1.15. | Ar skaityti smagu? |
| 1.16. | Skaitydami keliaujame po Lietuvą |
| 1.17. | Pasakos žemėlapis |
| 1.18. | Kaip pasiruošti pasakoti? |
| 1.19. | Mintis reiškiame žodžiais |
| 1.20. | Tvarka – netvarka |
| 1.21. | Rašytojai ir dailininkai pasakoja savaip |
| 1.22. | Ar esame pastabūs? |
| 1.23. | Kur gyvena knygos? |
| 1.24. | Kaip įsirengti klasės biblioteką? |
| 1.25. | Nauja – žinoma |
| 1.26. | Trumpas pranešimas |
| 1.27. | Naujienas svarbu perduoti tiksliai |
| 1.28. | Skelbimų lenta |
| 1.29. | Klasės sienlaikraštis |
| 1.30. | Svarbiausias darbas |
2. Spalis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 2.1. | Pasakojame apie save |
| 2.2. | Rašome apie save |
| 2.3. | Kreipiamės vardu |
| 2.4. | Ką reiškia mūsų vardai? |
| 2.5. | Ne tik žmogus turi vardą |
| 2.6. | Ką mums sako pasakojimo pavadinimas? |
| 2.7. | Augame mes, „auga“ ir mūsų daiktai |
| 2.8. | Augame mes, „auga“ ir mūsų knygos |
| 2.9. | Mergaičių ir berniukų vardai |
| 2.10. | Norime pasakyti tiksliai |
| 2.11. | Išgalvotų būtybių pavadinimai |
| 2.12. | Raktažodžiai |
| 2.13. | Kaip sukurti kalbą? |
| 2.14. | Žodžių yra visokių |
| 2.15. | Apie ką skaito berniukai ir mergaitės? |
| 2.16. | Rašytojai ir rašytojos |
| 2.17. | Kodėl žmonės turi pavardes? |
| 2.18. | Mano šeimos pavardė |
| 2.19. | Pasakojame apie šeimą |
| 2.20. | Šeimoje kiekvienas svarbus |
| 2.21. | Kaip mums sekasi rašyti? |
| 2.22. | Žaidžiame žodžiais |
3. Lapkritis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 3.1. | Ką veikiame visą dieną? |
| 3.2. | Ar galime nieko neveikti? |
| 3.3. | Kam reikalingi veiksmo žodžiai? |
| 3.4. | Veiksmo žodžių mįslės |
| 3.5. | Kas ką veikia paveiksle? |
| 3.6. | Ką veikia… tamsa? |
| 3.7. | Kas sakmėje tikra, o kas pramanyta? |
| 3.8. | Veiksmo žodžių klausimai |
| 3.9. | Dariau? Darau? Darysiu? |
| 3.10. | Veiksmo žodžiai rodo laiką |
| 3.11. | Ką dabar veikiame? |
| 3.12. | Pasakojame apie tai, kas vyksta dabar |
| 3.13. | Nepramiegokime įdomių įvykių |
| 3.14. | Įsivaizduojame, kad tai vyksta dabar |
| 3.15. | Kas vyksta... sapne? |
| 3.16. | Veiksmo žodžių grandinėlė |
| 3.17. | Pasakojame apie tai, kas įvyko |
| 3.18. | Mokomės planuoti rašinį |
| 3.19. | Ar mokame pasakoti įspūdžius? |
| 3.20. | Klausimai padeda pasakoti |
| 3.21. | Įsivaizduojame tai, kas bus |
| 3.22. | Ką darysime? |
4. Gruodis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 4.1. | Stebime ir įsivaizduojame |
| 4.2. | Rengiame parodą |
| 4.3. | Pasaka |
| 4.4. | Pasakos įvykiai |
| 4.5. | Pasakos pradžia ir pabaiga |
| 4.6. | Mokomės sekti pasaką |
| 4.7. | Eiliuota pasaka |
| 4.8. | Įdomūs pasakų įvykiai |
| 4.9. | Įvykių grandinė |
| 4.10. | Įdomūs pasakų veikėjai |
| 4.11. | Kiekvienas įsivaizduoja savaip |
| 4.12. | Ar viskas pasakose išgalvota? |
| 4.13. | Ar suprantame pasakojimą? |
| 4.14. | Ar mokame pasakoti? |
| 4.15. | Žaidžiame… pasakomis |
| 4.16. | Ar mokame įterpti savo minčių? |
| 4.17. | Noriu pasidalyti |
| 4.18. | Kalėdinis sveikinimas |
| 4.19. | Įdomūs pokalbiai |
| 4.20. | Kūriniai, skirti vaidinti |
5. Sausis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 5.1. | Mums reikalingi daiktai |
| 5.2. | Vienas ar daugiau nei vienas |
| 5.3. | Ieškome daiktų |
| 5.4. | Kas tai? |
| 5.5. | Daiktų pavadinimai ir vardai |
| 5.6. | Kaip atsiranda daiktų pavadinimai? |
| 5.7. | Tikra ar išgalvota? |
| 5.8. | Kas mus stebina? |
| 5.9. | Gyvų būtybių pavadinimai |
| 5.10. | Dalijamės įspūdžiais |
| 5.11. | Rašome įspūdžių rašinį |
| 5.12. | Stebime daiktus ir gyvūnus |
| 5.13. | Į ką panašus automobilis? |
| 5.14. | Gamtos reiškinių pavadinimai |
| 5.15. | Įdomu ar naudinga? |
| 5.16. | Rašome apie tai, ką skaitėme |
| 5.17. | Ar televizijos pasaulis tikras? |
| 5.18. | Ką matome? Ką girdime? |
| 5.19. | Laida vaikams |
| 5.20. | Kaip mums sekasi mokytis? |
6. Vasaris
7. Kovas
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 7.1. | Mūsų namų garsai |
| 7.2. | Tyla – triukšmas |
| 7.3. | Ką matome? Ką girdime? |
| 7.4. | Garsus girdime, raides matome |
| 7.5. | Gamtos garsai eilėraštyje |
| 7.6. | Pokalbis |
| 7.7. | Klausome – rašome |
| 7.8. | Skaityti balsu – įdomu |
| 7.9. | Tiriame kalbos garsus |
| 7.10. | Svarbu aiškiai ištarti |
| 7.11. | Ilgieji ir tumpieji balsiai |
| 7.12. | Priebalsiai |
| 7.13. | Žaidžiame garsais |
| 7.14. | Kaip mums sekasi ištarti? |
| 7.15. | Vienas garsas ar keli? |
| 7.16. | Dvibalsiai |
| 7.17. | Pasaka apie raides |
| 7.18. | Kuriame pasaką apie raides |
| 7.19. | Mokomės bendradarbiaudami |
| 7.20. | Ruošiamės diktantui |
8. Balandis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 8.1. | Ar galime gyventi be knygų? |
| 8.2. | Kodėl mums patinka knygos? |
| 8.3. | Skaitydami mokomės |
| 8.4. | Skaitome kiekvieną dieną |
| 8.5. | Skaityti įdomu |
| 8.6. | Skaityti malonu |
| 8.7. | Ką dabar skaitome? |
| 8.8. | Norime sužinoti, suprasti |
| 8.9. | Sužinoti galime visaip |
| 8.10. | Stebėkime gamtą! |
| 8.11. | Ar esame pastabūs? |
| 8.12. | Ar suprantame eilėraštį? |
| 8.13. | Lyginame eilėraščius |
| 8.14. | Kas geriau – tikras ar nupieštas bebriukas? |
| 8.15. | Kaip žmonės dalijasi žiniomis? |
| 8.16. | Rašome laišką |
| 8.17. | Dalijamės mintimis |
| 8.18. | Dalijamės žodžiais |
| 8.19. | Svarbiausi eilėraščio žodžiai |
| 8.20. | Skaitome apie tai, kas svarbu visiems |
9. Gegužė
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 9.1. | Daiktų ženklai |
| 9.2. | Rašto ženklai |
| 9.3. | Kas pažymėjo boružes? |
| 9.4. | Ką rodo klaidos? |
| 9.5. | Ar gali būti geri ir blogi ženklai? |
| 9.6. | Norime nudžiuginti |
| 9.7. | Ar eilėraštis gali būti dovana? |
| 9.8. | Ar suprantame kitus? |
| 9.9. | Ar suprantame vienas kitą be žodžių? |
| 9.10. | Ar esame mandagūs? |
| 9.11. | Kokie esame? Kokie norėtume būti? |
| 9.12. | Komiksas – pasakojimas piešiniais |
| 9.13. | Ieškome paslėptų ženklų! |
| 9.14. | Kaip atpažinti dainelę? |
| 9.15. | Ar suprantame tai, ką skaitome? |
| 9.16. | Ar rašome be klaidų? |
| 9.17. | Ar mokame dalytis mintimis? |
| 9.18. | Ko mokėmės antroje klasėje? |
| 9.19. | Ką skaitysime vasarą? |
| 9.20. | Kada prasideda vasara? |