Autoriai
V. SchoroškienėPratimų rinkinio autoriai
Ginta AzguridienėLeidėjas
Baltos lankos Klett
Įtraukta į paketus
„Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokiniui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokytojui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai mokiniui 2025/2026, „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai privačiam vartotojui 2025/2026, Lietuvių kalba - licencija mokytojams, Ne „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeniniai vadovėliai mokytojui 25/26 (nemokamai!), Opiq pilna licencija moksleiviams
-
Mokymosi rinkinį sudarančių temų skaičius: 187. Visų rinkinį sudarančių pratimų skaičius: 1049, iš jų vadovėlyje – 211, papildomų pratimų rinkinyje – 838.
-
Autoriai
V. Schoroškienė -
Pratimų rinkinio autoriai
Ginta Azguridienė -
Dalykas
Lietuvių kalba -
Klasė
3 klasė -
Rinkinio kalba
Lietuvių kalba -
Leidėjas
Baltos lankos Klett -
Įtraukta į paketus
„Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokiniui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeninis turinys mokytojui 25/26 (nemokamai!), „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai mokiniui 2025/2026, „Baltos lankos Klett“ skaitmeniniai vadovėliai privačiam vartotojui 2025/2026, Lietuvių kalba - licencija mokytojams, Ne „Baltos lankos Klett“ klientams: skaitmeniniai vadovėliai mokytojui 25/26 (nemokamai!), Opiq pilna licencija moksleiviams
1. Rugsėjis
2. Spalis
3. Lapkritis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 3.1. | Tiriame pasakojimą |
| 3.2. | Kaip keičiasi mūsų skaitymas ir rašymas? |
| 3.3. | Pasakojimo tema |
| 3.4. | Įvykio raida |
| 3.5. | Svarbiausia pasakojimo mintis |
| 3.6. | Ko mus moko eiliuota pasaka? |
| 3.7. | Mėgaujamės skaitymu |
| 3.8. | Pasakojimo laikas |
| 3.9. | Veiksmažodžių laikai |
| 3.10. | Ar suprantame „paslėptą“ mintį? |
| 3.11. | Ką išduoda veiksmažodžių laikas? |
| 3.12. | Apie kokį asmenį kalbame? |
| 3.13. | Mokomės iš bendraamžių |
| 3.14. | Iš kūrinio veikėjų mokomės spręsti problemas |
| 3.15. | Kaip rašytojai tobulina savo kūrinius? |
| 3.16. | Tobuliname tekstą, sakinį, žodį |
| 3.17. | Pasakojame veikėjo vardu |
| 3.18. | Pasakojame apie tai, kas kartą nutiko |
| 3.19. | Pasakojame apie tai, kas vykdavo ne kartą |
| 3.20. | Ar mūsų nuomonės sutampa? |
4. Gruodis
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 4.1. | Tiriame pokalbius |
| 4.2. | Mokomės kelti įvairius klausimus |
| 4.3. | Dialogas |
| 4.4. | Kaip užrašyti dialogą? |
| 4.5. | Dialogas eilėraštyje |
| 4.6. | Dialogas pasakojime |
| 4.7. | Nemalonus pokalbis |
| 4.8. | Kur ir ko keliaujama pasakose? |
| 4.9. | Daiktavardžiai turi gimines |
| 4.10. | Ko reikia vaidinimui? |
| 4.11. | Daiktavardis kaitomas skaičiais |
| 4.12. | Kreipinys eilėraštyje |
| 4.13. | Kaip nepaklysti kalbų jūroj |
| 4.14. | Skaitome pjesę-pasaką |
| 4.15. | Kaip pasaką pritaikyti vaidinimui? |
| 4.16. | Kuriame veikėjų žodžius |
| 4.17. | Pasakojimą plečiame veikėjų pokalbiais |
| 4.18. | Kuriame pasakojimą įterpdami pokalbį |
| 4.19. | Kalėdiniai skaitymai |
| 4.20. | Kalėdiniai skaitymai (tęsinys) |
5. Sausis
6. Vasaris
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 6.1. | Raštas – istorikų pagalbininkas |
| 6.2. | Tiriame sakinius |
| 6.3. | Į Lietuvos senovę žvelgiame rašytojo akimis |
| 6.4. | Svarbiausi sakinio žodžiai |
| 6.5. | Tiriame tradicinius pasakojimus |
| 6.6. | Eilėraščio sakiniai |
| 6.7. | Tiriame mįsles |
| 6.8. | Kūriniuose – Lietuvos istorija |
| 6.9. | Neišplėstinis sakinys |
| 6.10. | Plečiame tekstą |
| 6.11. | Plečiame sakinį |
| 6.12. | Lietuvos istorija eilėraštyje |
| 6.13. | Lietuvos istorija enciklopedijoje vaikams |
| 6.14. | Kaip rašytojai juokauja? |
| 6.15. | Įvairūs sakiniai negrožiniame tekste |
| 6.16. | Ar mūsų sakiniai įvairūs? Įdomūs? |
| 6.17. | Kokį sakinį vadiname originaliu? |
| 6.18. | Rašome atpasakojimą |
| 6.19. | Eilėraštis istorinei asmenybei |
| 6.20. | Ar mokame skaityti sakmes? |
7. Kovas
Eilės Nr |
Tema |
|---|---|
| 7.1. | Kodėl lietuvių kalba keičiasi? |
| 7.2. | Tiriame žodžius |
| 7.3. | Kam reikalingi tos pačios reikšmės žodžiai? |
| 7.4. | Giminiški žodžiai |
| 7.5. | Giminiški žodžiai eilėraštyje |
| 7.6. | Panašios ir priešingos reikšmės žodžiai veikėjo aprašyme |
| 7.7. | Lyginame eilėraščius |
| 7.8. | Mokomės suprasti, kaip tai veikia |
| 7.9. | Žodžio šaknis |
| 7.10. | Skaitome apie gamtos paslaptis |
| 7.11. | Žodžio galūnė |
| 7.12. | Žodžio priesaga |
| 7.13. | Žodžio priešdėlis |
| 7.14. | Sudurtiniai žodžiai |
| 7.15. | Kalbą tyrinėjančių mokslininkų atradimai |
| 7.16. | Mokomės be klaidų rašyti sudurtinius žodžius |
| 7.17. | Kaip atsiranda įdomūs žodžiai? |
| 7.18. | Kuriame pasakojimą pagal duotą pradžią ir pabaigą |
| 7.19. | Žaidžiame žodžiais |
| 7.20. | Ar tiksliai parenkame kiekvieną žodį? |